Verovatno su svi barem nekada probali Kinder Bueno ili palačinku sa Nutellom, ali nije svako imao priliku da čuje iz prve ruke koja se strategija krije iza distribucije Ferrero proizvoda. Ove nedelje, tu šansu su dobili mladi lideri 12. generacije.

Oni su, zajedno sa polaznicima programa Deltina budućnost, slušali o temi ,,Biznis strategija“ od Lazara Petrovićadirektora Delta DMD-a i potpredsednika Delta Holding-a. Na predavanju je gostovao i Enco Losako, doskorašnji generalni menadžer kompanije Ferrero na teritoriji ovog dela Evrope. Predavači su sa našim kolegama podelili strategiju koju kompanija DMD primenjuje, analizirali su situaciju na tržištu i predstavili planove za budućnost.

Pored poslovnih tema, Lazar i Enco su sa Deltinim talentima podelili i životna iskustva i savete važne za poslovne izazove koji će biti pred njima – kako dostići svoje ciljeve i kako pravilno balansirati između privatnog i profesionalnog sveta.

Verujemo da je razmena iskustava u svetu biznisa ključ razvoja mladih talenata i zato se radujemo sledećem deljenju znanja i upoznavanju sa uspešnim i inspirativnim ljudima.